Leuk om digitaal kennis te maken! Mijn naam is Aanske Tine Weening en sinds afgelopen maart gestart met het Digital Marketing Talentship bij Achmea. In de komende periode neem ik je graag mee in mijn ervaringen als Digital Marketing Talent.   

Leer mij beter kennen

In 2019 heb ik mijn Bachelor Commerciële Economie Honours aan de Hanzehogeschool Groningen afgerond. Daarna ben ik het werkveld in gedoken als Marketeer bij een duurzame leasemaatschappij. Een rode draad in mijn studie en werkervaring is innovatie. Hier heb ik ervaren dat iedere organisatie dagelijks aan het innoveren is, in kleine of grote stappen. Neem als voorbeeld een reorganisatie, een nieuwe dienst of product. Dit triggert mij. Het creëren van nieuwe mogelijkheden is veel effectiever dan het zoeken naar dat ene juiste antwoord.

De wereld van Digital Marketing

De digitale wereld is fascinerend. Het vakgebied (Digital) Marketing is door digitalisering behoorlijk op z’n kop gezet. Door de opkomst en ontwikkeling van digitale toepassingen zal deze stroomversnelling alleen maar sneller toenemen. Stil staan is geen optie. Vlieguren maken bij de grootste verzekeraar van Nederland als Digital Marketing Talent zorgt voor de nodige groei en ontwikkeling.

Het Digital Marketing Talentship bij Achmea

Drie verschillende opdrachten bij drie grote merken, 10 miljoen Nederlandse klanten én ontelbare projecten waar ik als Digital Marketing Talent het verschil kan gaan maken. Dat in slechts 1,5 jaar tijd! Het verschil maken doe ik gelukkig niet alleen. Sterker nog, ik werk tijdens het Talentship mee in multidisciplinaire teams, volg een studie bij Beeckestijn Business School en wordt gecoacht in mijn persoonlijke ontwikkeling.

Beeckestijn Business School

Tijdens het Talentship bij Achmea volg ik samen met mijn mede-talents Rosalie Geurts en Ellen van Gisbergen de opleiding Digital Marketing Expert bij Beeckestijn Business School. Tijdens deze post-HBO opleiding ontwikkel je zowel vakinhoudelijke als persoonlijke competenties. Het unieke aan de Beeckestijn colleges zijn de ervaren, praktijkgerichte docenten. Zo hebben wij al een inzicht gekregen in onze persoonlijke drijfveren dankzij een Real-Drives test én hebben leren schrijven voor online volgens het neuro-marketing principe. Deze kennis kan je daarna direct toepassen bij Achmea. Win-win dus!

Innoveren is pionieren

Momenteel werk ik als Digital Marketeer bij het label Centraal Beheer Bedrijven in het team Diensten. Hier hou ik mij vooral bezig met het innoveren van nieuwe diensten volgens de verschillende fases van het Stage Gate Model. Innoveren is pionieren. Centraal Beheer heeft namelijk de ambitie om in 2030 hét dienstenplatform van Nederland te zijn. Nieuwsgierig naar enkele innovaties van team Diensten? Kijk eens op de landingspagina van Lekker Bezig of de Ondernemerswinkel.

Verwachtingen

Het Talentship is pas net uit de startblokken. Als Digital Marketing Talent heb ik de vrijheid om mijn route uit te stippelen. Dit houdt in dat ik zelf verantwoordelijk ben over mijn persoonlijke ontwikkeling. Door iedere zes maanden te wisselen van merk binnen Achmea stap ik uit mijn comfortzone. Hierdoor krijg ik de kans om mij allround te ontwikkelen. Dit betekent voor de komende maanden volop avontuur en een héél veel nieuwe ervaringen. Ik kan niet wachten!

Digital Marketing op Champions League niveau

Wil jij je carrière een kickstart geven? Of wil jij als organisatie marketing op Champions League niveau bedrijven? Neem contact op met Beeckestijn Business School voor meer informatie over de Talentships. Benieuwd naar alle talenten? Ontmoet ons hier! Liever ervaringen uitwisselen? Neem contact met mij op via LinkedIn voor een (digitale) kop koffie!

Categories:

Comments are closed