Een digital marketing talentship, dat klinkt interessant. Maar hoe ziet de opleiding er inhoudelijk precies uit? In deze blog lees je alles over de inhoud, de werkwijze en het programma. Het is tegenwoordig steeds belangrijker in het marketing vakgebied om naast specialistische kennis ook het totaalplaatje te begrijpen. Dit snappen we bij Beeckestijn als geen ander. Met deze reden is het programma van het digital marketing talentship erg breed, zo bieden we een basis op alle vlakken van digital marketing.

Facetten van de opleiding
Deelnemers van het talentship ontvangen trainingen van specialisten uit het vakgebied. Hoofdonderwerpen zijn:
– Data (resultaten meten en interpreteren);
– Conversie en usability;
– E-mail marketing;
– Social media;
– SEO en content;
– Paid advertising (SEA, display en social media advertising).

Meer dan alleen vakkennis
Up to date vakkennis alleen maakt niet perse goede marketeer, daarom focussen we binnen het digital marketing talentship ook op soft skills. Zo wordt er gecoacht gedurende het programma en volgen er trainingen op het gebied effectief communiceren, stakeholdermanagement, overtuigend presenteren en drivers.

Win-win situatie
Doordat dit talentship een unieke combinatie is van werken in de praktijk en trainingen, op zowel vakinhoudelijke kennis als soft skills, is er een win-win situatie. Zo kunnen bedrijven een ‘high potential’ talent kan inhuren die met up to date vakkennis een organisatie kan versterken, en tegelijkertijd extern begeleid en opgeleid wordt. Daarnaast is het voor potentiele talenten een kickstart van een mooie carrière.

Wil je graag een talent in dienst? Bekijk hier de mogelijkheden. Wil je zelf een talent worden? Op deze pagina vind je alle informatie om je aan te melden.